zoek
10-04-2018 >>

Financiële duizendpoot gezocht

Wij zoeken per 15 mei  2018 een collega die ons binnen het team Expertise Financiën wil bijstaan als

  Financieel Administratief Dienstverlener M/V

24-32 uur per week
(min- max constructie)

Wat zoeken wij:

Ben jij een duizendpoot op financieel gebied en vind jij het leuk om te stoeien met budgetten? Ben je goed in administratieve verwerking, ben je  accuraat en heb je tempo? Dan zoeken wij, als afdeling Expertise Financiën, jou!

Rol:

Als Financieel Administratief Dienstverlener voer je onder begeleiding van –en samen met de Budgetcoach de financiële administratie van de cliënten in jouw caseload uit. Je bewaakt  betaaltermijnen en signaleert tijdig wanneer deze overschreden dreigen te worden. Je weet wat je moet doen om een maximaal inkomen te realiseren. Je bent bekend met alle voorkomende vaste lasten bij zelfstandig wonen en je kunt goed communiceren over de voortgang van een budget. Je werkt efficiënt, gestructureerd en bent in staat om te werken met procedures en vastgestelde werkinstructies. Wanneer zaken buiten de procedures vallen, signaleer je deze en zoek je de samenwerking met anderen op om tot een oplossing te komen.

 Wij vragen:

  • Minimaal MBO werk -en denkniveau, bij voorkeur in een financiële richting en affiniteit in de sociale sector.
  • Aantoonbare ervaring in budgettering en oplossen schuldenproblematiek is een pré.
  • Je signaleert problemen en reageert doeltreffend.
  • Je kunt effectief informatie overdragen op anderen, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je kent je vak en bent in staat zelfstandig  te werken volgens professionele standaarden.
  • Je kunt prioriteiten stellen en op grond daarvan handelen.

Onze organisatie:

Traverse is een Stichting voor Maatschappelijke Opvang in Midden-Brabant. Onze visie op zorg is dat ieder mens mogelijkheden heeft. Mogelijkheden om zich te ontwikkelen, zijn kwaliteit van leven te verbeteren of hier eenvoudigweg weer grip op te krijgen. De werkwijze van Traverse is gericht op herstel van de cliënt en hem te ondersteunen bij het benutten van zijn mogelijkheden. We helpen kwetsbare mensen hun weg te vinden in de maatschappij en hierin zo volwaardig mogelijk  te functioneren.

Wij bieden:

Aanstelling is per 15 mei 2018 voor de duur van 12 maanden, met mogelijkheid tot verlenging. Het betreft een dienstverband van 24 tot 32 uur per week, op basis van een min-max contract. Inschaling volgens CAO Sociaal Werk in schaal 6 (min. 2.107,-- euro en max. 3.016,-- euro bij een voltijd dienstverband) afhankelijk van je werkervaring.

Het sollicitatieproces:

Stuur uiterlijk 15 april a.s. een schriftelijke motivatie en curriculum vitae -onder vermelding van vacaturenummer 18-18 naar Hans van Dun (P&O). Voor inhoudelijke vragen kun je contact opnemen met Imke van Roosmalen.  Het eerste selectiegesprek zal plaatsvinden op donderdag 19 april 2018.

Deze vacature zal zowel intern als extern worden uitgezet. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang in de procedure. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.