zoek
10-09-2018 >>

Gezocht: Financieel Administratief Dienstverlener

Wij zoeken per 1 november 2018 een collega die ons binnen het team Expertise Financiën wil bijstaan als:

Financieel Administratief Dienstverlener M/V
32-36 uur per week


Wat zoeken wij:
Ben jij een duizendpoot op financieel gebied, vind jij het leuk om te stoeien met budgetten? Ben je goed in administratieve verwerking, ben je accuraat en heb je tempo? Dan zoeken wij, afdeling Expertise Financien, jou!


Rol:
Als Financieel Administratief Dienstverlener voer je onder begeleiding van en samen met de Budgetcoach de financiële administratie van de cliënten in jouw caseload uit. Je bewaakt betaaltermijnen en signaleert tijdig wanneer deze overschreden dreigen te worden. Je weet wat je moet doen om een maximaal inkomen te realiseren. Je bent bekend met alle voorkomende vaste lasten bij zelfstandig wonen. Je kunt goed communiceren over de voortgang van een budget. Je werkt efficiënt, gestructureerd en bent in staat om te werken met procedures en vastgestelde werkinstructies. Wanneer zaken buiten de procedures vallen, signaleer je deze en zoek je de samenwerking met anderen op om tot een oplossing te komen.


Wij vragen:

  • Minimaal MBO, werk en denkniveau bij voorkeur in een financiële richting met sociale affiniteit.
  • Aantoonbare ervaring in budgettering en oplossen schuldenproblematiek is een pré.
  • Je signaleert problemen en reageert doeltreffend.
  • Je kunt effectief informatie overdragen op anderen, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je kent je vak en bent in staat zelfstandig te werken volgens professionele standaarden.
  • Je kunt prioriteiten stellen en op grond daarvan handelen.

Wij bieden:
Aanstelling is per 1 november 2018 voor de duur van 12 maanden, met mogelijkheid tot verlenging. Het betreft een dienstverband van 32 tot 36 uur per week. Inschaling volgens CAO Sociaal Werk in schaal 6 (min. 2.149,-- euro en max. 3.076,-- euro bij een voltijd dienstverband) afhankelijk van je werkervaring.


Het sollicitatieproces:
Stuur uiterlijk 19 september a.s. een schriftelijke motivatie en curriculum vitae -onder vermelding van 18-42- naar Hans van Dun (P&O), e-mail vacature@smo-traverse.nl. Voor inhoudelijke vragen kun je contact opnemen met Cindy Rademacher, via Cindy.rademacher@smo-traverse.nl. Het eerste selectiegesprek zal plaatsvinden op 24 september a.s.

Bekijk deze complete vacature op onze vacaturepagina