zoek
27-12-2018 >>

Gezocht: Administratief Dienstverlener Financieel

Wiens verhaal verander jij?

Elk mens heeft zijn eigen verhaal. Soms krijgt dat verhaal een ongewenste wending. Het gevolg is een neerwaartse spiraal die versterkt wordt wanneer iemand op straat belandt. Door opvang en begeleiding doorbreekt Traverse die spiraal.

Wij, afdeling Expertise Financiën, zijn op zoek naar een duizendpoot op financieel gebied, die het leuk vindt om te stoeien met budgetten.  Ben je daarnaast goed in administratieve verwerking, ben je accuraat en heb je tempo? Als jij jezelf hierin herkent, dan zijn wij op zoek naar jou!

Wij zoeken per 1 februari  2019 een collega die ons binnen het team Expertise Financiën wil bijstaan als:


Financieel Administratief Dienstverlener
M/V

36  uur per week

Wat ga je doen?

Als Financieel Administratief Dienstverlener voer je onder begeleiding van en samen met de Budgetcoach de financiële administratie van de cliënten  in jouw caseload  uit. Je bewaakt  betaaltermijnen en signaleert tijdig wanneer deze overschreden dreigen te worden. Je weet wat je moet doen om een maximaal inkomen te realiseren. Je bent bekend met alle voorkomende vaste lasten bij zelfstandig wonen en kunt goed communiceren over de voortgang van een budget.

Wie ben jij?

Je bent iemand die efficiënt en gestructureerd werkt. Je stelt prioriteiten en handelt daar ook naar. Je bent in staat om te werken met procedures en vastgestelde werkinstructies. Wanneer zaken buiten de procedures vallen, signaleer je deze en zoek je de samenwerking met anderen op om tot een oplossing te komen. Je kunt  effectief informatie overdragen op anderen, zowel mondeling als schriftelijk.

Wat neem je mee?

-          Minimaal MBO, werk en denkniveau bij voorkeur in een financiële richting met sociale affiniteit
-          Aantoonbare ervaring in budgettering en oplossen schuldenproblematiek is een pré.
-          Je signaleert problemen en reageert doeltreffend.
-          Je kent je vak en bent in staat zelfstandig  te werken volgens  professionele standaarden.

Wat bieden wij?

Aanstelling is per 1 februari 2019 voor de duur van 12 maanden, met intentie tot verlenging. Het betreft een dienstverband van 36 uur per week. Inschaling volgens CAO Sociaal Werk in schaal 6 (min. 2.149,- euro en max. 3.076,- euro bij een voltijd dienstverband) afhankelijk van je werkervaring.

Hoe loopt het sollicitatieproces?

Stuur uiterlijk 20 januari  a.s. een schriftelijke motivatie en curriculum vitae -onder vermelding van 18-56 naar Anouk Meijer (P&O), e-mail vacature@smo-traverse.nl. Voor inhoudelijke vragen kun je contact opnemen met Lian  Muscus, via Lian.Muscus@smo-traverse.nl .  Het eerste selectiegesprek zal plaatsvinden op 23 januari  a.s.

Deze vacature wordt zowel intern als extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.